söndag 4 januari 2009



Vi planerar kök för fullt. Jag har bilden fotografiskt klar i huvudet och önskar att hjärnan var kompatibel med skrivaren så att jag kunde skriva ut och visa min man. Han behöver ju en viss betänketid att smälta mina idéer det poppar inte lika snabbt där...

Idag kom han med ett nytt förslag. Jag tänkte inte vara den som är den utan jag spann loss direkt, glömde att det var söndag och ringde snickaren för att bolla möjligheter. En timme senare när även den bilden var klar, kommer min man och säger att det första förslaget kanske ändå var bättre. Då hade jag ju börjat hänga gardiner och fundera på matta under köksordet till det nya förslaget. Så fasen det är inte lätt att vara två som ska bestämma. Har tänkt att lägga in bild på köket som det ser ut nu, men tror att jag väntar lite.

3 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Godkväll!!

känner igen det där... jag är oxå en sån som går loss på en gång och planerar allt i huvudet innan!!

Vacker bild du visar!!

Ska tänka på dig torsdag!!

Styrkekramar
Ann-catrin

Helena Sjögren sa...

Hejsan ! Här ramlar jag in direkt via Maja´s mammelucker...
Första gången på besök hos dig ! Nu ska jag läsa igenom dina inlägg ... Så på återseende.
/ Helena
P.s jag har en låst blogg så där kommer man bara in om man har en inbjudan från mig . Om du skulle vilja titta in hos mig så behöver jag din mailadress för att kunna skicka en inbjudan. Om du vill så kan du lägga in den här så återkommer jag D.s

Celias Spetsar sa...

Hej Helena!
Det vill jag gärna, min adress är: linda.sandstroms@telia.com
Vi hörs!
// Linda