tisdag 13 januari 2009


Jag ska fortsätta köksplaneringen, just nu letar jag kakel. Det ska vara ungefär som befintligt fast blått istället för grönt och lite mer antikvitt i grunden. Tips mottages tacksamt.
Köket lutar åt IKEAs Duvbo med varmgrå luckor. Vita luckor kan jag drömma om eftersom familjen även består av fyra meckarglada pojkar ;-) som ibland springer förbi handtvätten när det är dax för fika. 
Men oj så många skåp/låd inrednings alternativ det finns. Har nog fastnat för lådvarianten när det gäller "underskåp", det verkar väldigt behändigt. 
Överskåpen ska gå ända upp till taket (överst får bli en sockel) så slipper jag "fetthyllan". Visst har det varit fint att ställa vackra burkar över skåpen men inget vidare praktiskt eller hur.
Nej, nu är det dags att sova på saken. 
Godnatt kram Linda

2 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Blir toppen det där. Vi gjorde om vårt kök för ett antal år sen och alla underskåp byttes ut till större lådor.. Så praktiskt att komma åt allt och så har man ju sån bra överblick över alla sakerna ! Kan jag varmt rekomendera..

Så du e från Blekinge trakten du ?
Själv är jag glad Närking !!
Har skickat en inbjudan till dig !

Go natt !

Helena Sjögren sa...

Tittar in för att tala om att jag tänker på dig ...

Kram Helena