söndag 25 januari 2009

Jag fick just en solskenshistoria via sms: 

En kompis som jobbar ihop med några indier och blivit nära vän med ett par av dem. En åkte hem häromdagen. Han skulle gifta sig och kommer inte hit igen. Han ville absolut att hon skulle komma på hans bröllop i Indien. Hon berättade detta och sa att är det meningen så kommer jag väl att göra det... Då hon nämnde det för sin chef, då föreslog han att hon kunde passa på att besöka deras kontor i Deli. Vi kan nog stå för en del av resan. Bra tycker kompisen och tänker, får väl se hur jag ska få ihop resten.

Igår vann hon 31 000 kr på V75

Ibland är livet fantastiskt, undrar vad denna resan ska leda till... för någon mening måste det ju vara.    

5 kommentarer:

Bella sa...

En sådan underbar historia...men jag tror att det är livet i ett nötskal...om vi väljer att se...kommer möjligheterna till oss...
Blev så glad att du hittade till min blogg...för det är så härligt med bloggen...att man träffar människor man annars kanske inte hade mött!
Kram,
Bella

Ann-Catrin sa...

altGodkväll!!

Ja det var en rikktig solskenshistoria.. ska bli spännande sen och höra hur det gick..
stor kram till DIG!
Ann-catrin

Ann-Catrin sa...

hmm de där bokstäverna i början.. ja de skulle då inte vara med.. hihi

Mia sa...

Oj vilken historia, vad härligt.

Mysig blogg du har, jag hittade just hit via en kommentar du skrivit i en annan blogg.

Dags att sova lite här men jag tittar gärna in igen.

Kram Mia

Helena Sjögren sa...

Härlig historia , vilken tur hon hade som gick och vann !

Här har det haglat inlägg sen senast jag tittade in .. Tack för att du visade upp dina fina änglar..

Den där sockerkakan såg inte ut att gå av för hackor... Mumsigt !
Näe nu måste jag ge mig av , har inte tid att sitta här framför datorn längrfe. Plikten kallar !