onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År
Ja, ett nytt år med nya möjligheter, det känns som att vända blad i ett skissblock. En ny vit fin sida utan veck ...
Vi ska börja med att renovera köket. Snickaren var här i förgår och kikade, det var inte omöjligt att riva lite väggar enligt honom. 
Vi har nämligen haft besök av en råtta som gnagt hål på en vattenslang så en morgon när jag kom ut i köket sa det plask, plask under fötterna. Det rann igenom trossen ner i källaren - förfärligt. Men nu är råttan fångad och vi får en anledning att köra igång köksrenoveringen.

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej där!!

tack för din kommnetar inne hos mig som gjorde att jag hittade till dina fina blogg!!

Oj renovera köket..det är tufft det!!

Läste om din bröstcancer.. förstår det är tufft!!

Tänker på dig...
kram
A-C

heavenandearth sa...

Halloj!
Hittade hit från Annas sida "My lovely shings"!
Vilket vått uppvaknande!!
Dumma råtta! ;-)
Ja, nu har ni ett stort arbete framför er!

Låter väldigt tufft med din cancer..men du verkar ha en härlig o positiv inställning o det gör nog en hel del, tror jag.

Önskar dig en härlig dag & en go´ fortsättning på det nya året!

Kram!
Iréne

My Lovely Things sa...

Hej!!
oj vad en råtta kan orsaka..men va kul med ett nytt kök..ska bli spännande att följa med i renoveringen..

Du har verkligen ett gripande livsöde..Förstår att du har det rätt tungt nu ..med strålning och allt runt cancern..

Men håller helt med att ha något kreativt att pyssla med ..kan verkligen distrahera än..så det onda kommer i skym undan..
lycka till..
kram anna

Helena Sjögren sa...

Hejsan ! Surfade runt lite bland bloggarna och hittade hit ...
Läste om din cancer.. Förstår att du har en tuff period att gå igenom.

Jag kommer garanterat tillbaka hit å tittar till dig ! Själv har jag en låst blogg så där är inte lika lätt för dig att titta in. Skulle du vara sugen på ett besök hos mig så behöver jag din mailadress för att kunna skicka en inbjudan till dig . Så om du har lust kan du lägga ut den här så kommer det sen en inbjudan ! / Helena

Celias Spetsar sa...

Hej Helena!
Jag väntar med glädje på en inbjudan, skicka den till. linda.sandstroms@telia.com
Vi hörs!
//Linda

Celias Spetsar sa...

Hej Helena!
Jag väntar med glädje på en inbjudan, skicka den till. linda.sandstroms@telia.com
Vi hörs!
//Linda