fredag 19 juni 2009

Jag önskar er en skön midsommar
 med hopp om sol.

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Så vackra blommor, är det nävor?

Annas infall sa...

Oj!! Vilken underbarg färg!
Jag gillar att ha olika färger på blommorna i trädgården. Snyggt med blå. Hoppas du haft en bra midsommar. Vi hann med att spela brännboll och dansa runt midsommarstången mellan skurarna;)

Ha det bra kram : Anna

promenader på landet sa...

Hej faktiskt första gången jag tittar in hos dig! Vilken fin blogg du har och vad tufft du har haft det med din sjukdom. Men lyckliga dig som fick ett så positivt besked nu av läkaren. Förstår att du är såå tacksam sedan kan jag aldrig förstå fullt ut vad du gått igenom, men jag hoppas du har många nära och kära som stöttar dig! Kram från Maria

A home far away sa...

Hoppas att du haft en underbar midsommarhelg med önskan om god fortsättning på helgen!

Kram Gunilla i Singapore