onsdag 17 juni 2009


Tack för alla värmande tankar och ord som Ni kära bloggkompisar gett mig.
Jag fick ett positivt besked i går, inga nya förändringar syns på röntgen. 
Det kändes som om en tung ryggsäck föll från mina axlar och som ett grått filter framför ögonen lättade. Himlen är blå och gräset är så underbart grönt, jag ska leva vidare ett tag till. 
Men som min läkare sa har jag ju inte haft en liten förkylning så han gav mig fortsatt 75% sjukskrivning till den siste juli, därefter 50% fram till nästa läkarbesök i slutet av september.
Både maken och jag var så trötta när vi kom hem så vi somnade tvärt och sov tre timmar.

2 kommentarer:

Kamilla sa...

Gud vad skönt för dig med ett positivt besked! Det känns ju bara så underbart! Njut av livet, och sov när du är trött! Ha en underbar midsommar, låt solen skina i ditt inre även om den inte syns för blotta ögat!! Stor kram till dig
Kamilla

Gudrun sa...

Gratulerar! så skönt, ha en jätteskön midsommar.
Kram till dig och familjen.