söndag 8 februari 2009

Denna coola killen har softat i helgen. Philip har suttit i "holken" och städat hårddisken, för inte var det rummet som blev städat. Att det ska vara så svårt. Denna bild kommer också från Menorca 2007.
I helgen har mammataxi gått varm för dessa två ynglingar. Joel har brottats och Carl har varit ute och svirat.
Åh. vad jag längtar till sol och värme nu. Denna bilden är tagen vid en liten mysig strand på Menorca sommaren 2007. En underbar liten ö som jag varmt rekommenderar.

5 kommentarer:

Bella sa...

Härliga bilder! Har aldrig varit på Menorca men sålt en himla massa resor dit...när jag i min ungdom (läs 22 år sedan) arbetade på Spies resebyrå! Konstigt det där med att somliga aldrig har lust att städa sina rum...hrm...
Kram,
Bella
Ps. Sonen här har också cross men vi har en åker på andra sidan vägen som han får slira omkring på. Ds.

Annas infall sa...

Ååå vad man längtar bort...Ljuvliga bilder.
KRAM: Anna

Annette sa...

Hejsan,det är så roligt för mig när någon från sverige skriver i min blog,jag längtar så mycket dit,och tycker att det är så kul att få lite av Sverige igenom er alla!!
Dina änglar är ju fantastiska,säljer du dom också?
Tack för att du tittade in hos mig,ska nog komma hit och hälsa på då och då!
Ciao
Annette

Helena Sjögren sa...

Härliga bilder ... Bliiiir bara så sugen på en resa utomlands nu .....

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åååh vad härligt det ser ut!
Man längtar ju något enormt nu efter ljus och värme!
Kram
Marie