onsdag 21 juli 2010



Hej hopp mina vänner!


Nu är jag tillbaka igen :-)

Allt är bara bra, efter 2,5 veckors semester och endast 1,5 kvar.

Jag klagar icke, dessa veckorna har varit ljuvliga.

Vi har mest bara varit ... uppe i Hjo två dygn. Där besökte jag den fina hantverksmarknaden och blev faktiskt lite sugen på att delta nästa år.

Igår skjutsade vi ut två av våra tre pojkar till kompisar i Skummeslöv, där de stannar till Lördag. Ni kan tro det var tyst när vi kom hem igen, med endast en tonåring i huset.
Nu ska jag äta jordgubbar, vi hörs!

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Hej där!
Tack för kommentar och kul att du är på G. Härligt att det är bra med dig och det hörs att du har en skön semester. Jag njuter också för fullt av ledighet.
Jag har också varit förbi Hjo men kom dit dagen efter marknaden, vi bodde på b&b röda ladan. Hjo är verkligen en mysig liten sjöstad.
Ha det gott, vi hörs.
Kram

Gudrun sa...

Hej Linda!
Vill bara titta in för att säga Hej, hoppas du har det bra.
Kram

Gudrun sa...

Hej i stugan!
Vill bara skicka en liten hälsning, hoppas att du har det bra.
Kram