onsdag 28 oktober 2009

Jag har fått min första Award av min bloggvän Gudrun.
Tack!

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Här kommer en till.
Har något till dig på min blogg.
Ha det gott.

Gudrun sa...

God Jul önskar jag dig. Hoppas du har det bra.
Kram

Gudrun sa...

Hej Linda!
Vet inte vad du gör MEN jag saknar dig. Hoppas du mår bra och har det bra.
Kram

Gudrun sa...

Så himla glad jag blev över din kontakt idag. :))

Man blir ju lite orolig när ens vänner tystnar samtidigt som alla måste få välja vilken väg de vill gå, utan att man skall lägga sig i. Man kan ju tröttna på bloggandet, kanske.
Kan tänka att det är mycket, min tid med barnen hemma är ju över och det blir ett annat liv.
Vill du prata privat någon gång så har du ju min mail, brevkompisar kanske.
Super stor kram från din vän, som finns här.