fredag 7 augusti 2009

Hej hopp go vänner!


Nu är "semestern" slut. Här kommer ett "fot"o från Hallands Väderö, där vi var i dag (jag mina två yngsta pojkar, en god väninna och hennes barn). En helt sagolikt underbart mysig dag.
Vi träffade en gästvänlig"Lydia"kompis som har sommarhus där. Hon tyckte att vi skulle stanna och sova över, tänk att vakna på morgonen och bara ta ett par kliv ner till stranden... Men tyvärr, nej tack, det får bli en annan dag. Aj,aj,aj nu ska jag gå och smörja axlarna :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt ni haft det! Jag ser att dina tår är lyckliga nu.

Tisdagskram från Eva-Mari

Gudrun sa...

Hej!
Tänkte på Tomas Ledins låt när jag ser sanden på tårna. Ljusblåa dagar som seglar förbi.
Ha det gott.
Kram

Bella sa...

En så glad bild...tänk att fötter kan visa glädje...ser underbart ut där ni är...ett härligt sätt att avsluta semestern på!
Vill önska dig en underbar helg!
Kram,
Bella

Ulrika sa...

Vilken fin blogg och vilka fina tankar. Du verkar vara en väldigt stark person med positiv livsinställning! Lycka till, jag kommer att följa dig!