söndag 15 mars 2009

Köket är äntligen snart klart!

Hej på er goa bloggkompisar!
Nu är jag på banan igen :-). Det tog lite längre tid för återhämtning denna gången. Jag gör inte många knop, men det får ta den tid det tar.
Nu är iallafall köket snart klart, det är bara lite lister som ska sågas och sättas upp. Det gör min lille snickare när han kommer hem från sin semester nästa vecka.
Jag är jätte nöjd med resultatet. Eftersom jag gått hemma har jag fått precis som jag vill ha det.
Nu ska jag sätta upp lite tapeter i matrums delen så fler bilder följer. Längtar efter att få inta första frukosten där. Den senaste månaden har vi ätit i vardagsrummet.
 



5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vilket snyggt kök.
Jag förstår att du längtar att få äta frukost i något annat rum än vardagsrummet.
Ha det bra.

Vit Spets sa...

Härligt kök!
Roligt att Du kikade in till mig... nu skall jag strosa runt hos dig!
//Siv

Helena Sjögren sa...

Grattis tii ditt nya kök ! Det blev ju kalas fint ! Skönt att det är klart vet själv hur stökigt det är under pågående rust . Man e ju liiiite bortskämd med att ha ett fungerande kök.

Ha det gott !

Lo sa...

Hej. Har nyligen hittat till dig.
Vilket fiint kök du har fått! Precis i min smak. Och jag älskar dina änglar.
Kram
Lo

Lo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.